Czym jest identyfikacja multisensoryczna?
![A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.](/dam/VCOM/global/pay-with-visa/images/sensory-video-cover-1600x900.jpg)
Identyfikacja sensoryczna Visa korzysta z powiadomień w formie animacji, dźwięków i wibracji, aby poinformować użytkownika, że transakcja Visa została zatwierdzona.
Poznaj korzyści
![Woman merchant handing customer her card after completing sale.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-fast-easy-payments-400x225.jpg)
Szybkie i uproszczone płatności
Uproszczone i szybsze płatności — 87% korzystających uważa, że dokonywane przez nich płatności przebiegają w sposób sprawny i wygodny.¹
![Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-brand-innovation-560x316.jpg)
Innowacje dla marki
Pozostaw po sobie niezapomniane wrażenie. 82% użytkowników uważa, że mają do czynienia z innowacyjnymi doświadczeniami związanymi z płatnościami. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Badanie Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Nowe możliwości dla Twojej firmy
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Badanie Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integracja narzędzi brandingu sensorycznego Visa
![A woman and a man looking at a tablet together.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-sensory-branding-sdks-800x450.jpg)
Narzędzia dla programistów
Pełna kompatybilność z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz rozwiązaniami dostępnymi na stronach internetowych. Zestawy dla programistów dla wdrożenia Visa Sensory Branding zawierają pliki z animacjami, dźwiękiem i obsługą wibracji tylko w wersji front-end. Personalizacja kolorów, rozmiaru, dźwięków i efektów dotykowych.
Natywna integracja
Dostępne również specyfikacje animacji i narzędzia do tworzenia własnych projektów graficznych. Poszczególne elementy mogą być indywidualnie dopasowane do Twoich rozwiązań płatniczych.
Skontaktuj się z nami, aby dopasować poszczególne rozwiązania do Twoich potrzeb
![](/dam/VCOM/global/run-your-business/images/mobile-visa-card-800x450.jpeg)
Wymogi Visa Digital Brand
Dowiedz się, w jaki sposób zawrzeć obowiązkowe elementy marki Visa w Twojej cyfrowej obsłudze płatności. Możesz upewnić się, że siła marki Visa wspiera Cię w dotrzymywaniu kroku innowacji, utrzymaniu swojej pozycji, a także umożliwianiu Twoim odbiorcom bycia wszędzie tam, gdzie chcą być.
Pytania i odpowiedzi
-
Wszystkie rodzaje powiadomień w identyfikacji sensorycznej Visa (dźwięki, animacje i wibracje) współpracują ze sobą, aby informować o zatwierdzonych transakcjach Visa i powinno się korzystać z nich wszystkich, jeśli sprzęt obsługujący płatność może je przetworzyć.
-
Identyfikacja sensoryczna Visa powinna zostać aktywowana od razu po dokonaniu zatwierdzonej transakcji z Visa za pomocą karty przedpłaconej Visa Prepaid, karty debetowej Visa Debit lub karty kredytowej Visa.
-
Tak. Obsługa klienta powinna przebiegać w ten sam sposób niezależnie od rodzaju karty.
Aby uzyskać więcej informacji o identyfikacji sensorycznej Visa, wyślij nam e-mail na adres [email protected].