• Innowacyjny sposób na obsługę płatności w branży, która nieustannie się zmienia

    Dowiedz się, w jaki sposób identyfikacja sensoryczna Visa może wspomóc Twoje rozwiązania płatnicze i przyciągnąć nowych klientów, napędzając tym samym Twój biznes.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Lepsza percepcja

94% korzystających osób potwierdziło większe zaufanie do swoich partnerów technologicznych.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Wbudowane narzędzia do personalizowania usług

Zestawy kolorów, tła i inne aspekty wizualne, które możesz spersonalizować i wyróżnić.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Łatwa integracja

Narzędzia brandingu sensorycznego Visa wymagają minimalnej ingerencji ze strony programistów i inżynierów.


A woman and a man looking at a tablet together.
Customer making a payment in a store.