5 października 2015
Niniejsza ulotka podaje najlepsze praktyki pomagające ograniczać fałszerstwa dla transakcji na stacjach obsługi, gdzie sprzedawcy nie akceptują jeszcze kart chipowych.
PDF 446 KB
21 września 2015
Niniejsza ulotka opisuje opcje pomagające sprzedawcom linii lotniczych dostarczyć dodatkowe informacje przy publikacji transakcji pomocniczych, takich jak opłaty za bagaż oraz posiłki na pokładzie samolotu.
PDF 855 KB
11 września 2015
Informacje dotyczące przedpłaty za towar, gdy nie jest on dostępny od razu. Zawiera wymogi związane ze zgodą posiadacza karty, polityką sprzedawcy oraz rachunkami za transakcje.
PDF 537 KB
2 września 2015
Visa analizuje główne przyczyny powtarzających się naruszeń bezpieczeństwa oraz wady reakcji na cyber-incydenty polegającej na "zaznaczaniu pól". Przygotowanie do naruszeń bezpieczeństwa oraz najlepsze praktyki reagowania na incydenty podane są, by pomagać we właściwym reagowaniu na naruszenie bezpieczeństwa.
PDF 615 KB
1 września 2015
Niniejsza ulotka podaje informacje na temat akceptowania kart chipowych w restauracjach oraz dostępne opcje dodawania napiwków do ostatecznej kwoty transakcji.
PDF 585 KB
26 sierpnia 2015
Podsumowanie Sympozjum dotyczącego bezpieczeństwa płatności 2015, które odbyło się w dniach 12-13 sierpnia 2015 r.
PDF 2,78 MB
25 sierpnia 2015
Platforma prezentacji panelu ekspertów branżowych omawiających, jak ważne jest skuteczne testowanie wtargnięć, w tym jak można zidentyfikować osobę testującą oraz określić zakres testu.
PDF 547 KB
20 sierpnia 2015
Microsoft nie będzie już wspierać ani publikować poprawek bezpieczeństwa dla Windows Server 2003 po 14 lipca 2015 r. Oznacza to większe ryzyko w zakresie bezpieczeństwa danych dla firm korzystających z Windows Server 2003. Ponadto z dniem 15 lipca 2015 r. firmy korzystające z tego oprogramowania mogą nie zachowywać już zgodności ze Standardem bezpieczeństwa danych Rynku Kart Płatniczych (PCI DSS).
PDF 387 KB
18 sierpnia 2015
Niniejsza ulotka podaje typy sprzedawców, którzy kwalifikują się obecnie do przetwarzania gwarantowanych rezerwacji, a także reguły, jakich muszą przestrzegać sprzedawcy oferujący rezerwacje.
PDF 891 KB
17 sierpnia 2015
Lista kontrolna najlepszych praktyk, by chronić Twoją firmę przed działaniami złośliwego dostępu zdalnego związanymi z nieuprawnionym dostępem do środowisk punktu sprzedaży (POS) sprzedawców poprzez integratory POS.
PDF 90 KB
5 sierpnia 2015
Visa przygląda się zagrożeniom oraz praktykom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych kart płatniczych oraz danych umożliwiających identyfikację tożsamości w branży opieki zdrowotnej.
PDF 1,64 MB
22 lipca 2015
Visa dokonuje przeglądu, w jaki sposób sieci płaskie lub sieci bez odpowiedniej segmentacji ułatwiają atakującemu poruszanie się po sieci po uzyskaniu do niej dostępu. Właściwa segmentacja sieci może znacznie zmniejszyć zakres, środki kontrolne oraz koszty PCI. Podane zostały także zalecenia, korzyści i zasady segmentacji sieci oraz jak najlepiej uchronić się przed zagrożeniami z sieci oraz narażeniem na ataki.
PDF 1,15 MB
5 czerwca 2015
Visa zaobserwowała znaczne zwiększenie działań złośliwego zdalnego dostępu związanego z nieuprawnionym dostępem do środowisk sprzedawców w punktach sprzedaży (POS) poprzez integratorów POS.
PDF 519 KB
1 czerwca 2015
Podręcznik dla agentów rozliczeniowych, którzy zajmują się apteką internetową lub sprzedawcą kierującym do aptek internetowych, bądź biorą to pod uwagę.
PDF 1,45 MB
27 maja 2015
Poznaj cykl dochodzenia Visa oraz procedury powstrzymywania, by zminimalizować oszustwa z udziałem kart płatniczych.
PDF 1 MB
26 maja 2015
Niniejsza ulotka podaje sprzedawcom najważniejsze procedury dotyczące akceptacji kart, które pomogą im uniknąć braku zgodności z regułami Visa.
PDF 601 KB
29 kwietnia 2015
Visa przygląda się zagrożeniom obserwowanym w systemach przetwarzania płatności w e-handlu, w tym sprzedawcom, aplikacjom sieciowym oraz innym systemom internetowym
PDF 1 MB
21 kwietnia 2015
Procedury operacyjne oraz usługi specjalne dla kierowników wypożyczalni samochodów, personelu sprzedaży oraz specjalistów od marketingu.
PDF 3,6 MB
21 kwietnia 2015
Procedury operacyjne i usługi specjalne dla osób z branży hotelarstwa i zakwaterowania.
PDF 4,4 MB
15 kwietnia 2015
Plan reakcji na incydenty jest kluczowy w reagowaniu na naruszenia danych oraz w dalszej ochronie środowisk płatniczych
PDF 1,1 MB
25 marca 2015
Wnioski w zakresie naruszeń danych oraz działania minimalizujące to ryzyko dla małych sprzedawców.
PDF 331 KB
5 marca 2015
Dokument ten opisuje zmiany reguł dot. rozstrzygania sporów w zakresie przekonujących dowodów. Zmiany wejdą w życie 17 października 2015 r.
PDF 429 KB