W niektórych krajach Visa wzbogaca dane transakcyjne i wykorzystuje je do generowania anonimowych oraz zbiorczych raportów dotyczących wydatków konsumenta i raportów marketingowych oraz innych produktów z danymi, które umożliwiają firmom doskonalenie ich działań marketingowych. Rozwiązania te pomagają firmom identyfikować konsumentów, do których chcą kierować swój przekaz. Przykładowo raport marketingowy może pokazywać, że konsumenci mieszkający w obrębie jednego kodu pocztowego wydają więcej w sklepach z częściami samochodowymi niż konsumenci z innych lokalizacji. Produkty tego typu pomagają także firmom określić skuteczność ich kampanii marketingowych.
Rozwiązania marketingowe Visa nie zawierają żadnych danych osobowych, ale umożliwiają firmom wzbogacanie bazy danych o ich konsumentach, które wspierają profilowany marketing.
Osoby, które nie chcą, abyśmy wykorzystywali dane transakcyjne w rozwiązaniach marketingowych Visa powinny kliknąć tutaj w celu uzyskania dalszych informacji.