Regulamin

 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się promocja Visa z Bankiem Pekao S.A. zwana dalej „Promocją”. 

2. Organizatorem Promocji jest Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-737) przy ul. Niedźwiedzia 2a, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000061512, posiadająca kapitał zakładowy 100.000,00 złotych, NIP 521-31-04-542, REGON 01637528800000, tel. +48 22 549 30 03, fax +48 22 853 89 29, zwany dalej „Organizatorem”. 

 3. Niniejsza Promocja organizowana jest przez Organizatora na zlecenie Visa Europe Management Services Limited (Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce, (dalej zwana „Visa”).

4. Niniejszy Regulamin określa zasady organizacji i warunki uczestnictwa w Promocji. 

5. Promocja jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

6. Promocja rozpoczyna się w dniu 9 czerwca 2021 r. godz. 12:00:00 i trwa do 30 września 2021 r., godz. 23:59:59 (dalej zwana: „Okresem Promocyjnym”). 

7. Uczestnik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu przed przystąpieniem do Promocji. 

8. Do niniejszego Regulaminu znajduje zastosowanie ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 

9. Udział w Promocji i podanie związanych z tym danych, w tym danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w Promocji. 

Uczestnicy 

 1. Udział w Promocji mogą brać wyłącznie osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, będące konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). 2 

2. Uczestnikiem Promocji jest podmiot spełniający wymagania określone w Regulaminie, który dokona prawidłowego zgłoszenia do Promocji zgodnie z § 3 (dalej „Uczestnik”). 

3. W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy i członkowie rodziny pracowników Organizatora oraz Visa Europe Management Services Limited (Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce. 

4. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków i zstępnych rodzeństwa, wstępnych i rodzeństwo małżonków oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia. 

5. Uczestnik może zgłosić wyłącznie swój własny udział w Promocji, m.in. nie może być pełnomocnikiem innego Uczestnika, podczas dokonywania zgłoszenia do udziału w Promocji. 

 

Zasady Promocji – dokonywanie zgłoszeń 

1. Aby wziąć udział w Promocji, Uczestnik w trakcie Okresu Promocyjnego musi spełnić łącznie następujące warunki :

a) Dokonać prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w Promocji poprzez: wejście na stronę internetową www.visa.pl/pekao (dalej: „Strona internetowa”) i: 

i. Podanie adresu e-mail i powtórzenie adresu e-mail przez Uczestnika; 

ii. Wpisanie numeru Karty, o której mowa w lit. c) poniżej ; 

iii. Złożeniu oświadczenia o ukończeniu 18 roku życia; 

iv. Złożenia oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu. 

i kliknięcie przycisku „Wyślij Zgłoszenie” (dalej jako: „Zgłoszenie”), a następnie:

 b) Dokonać w Okresie Promocyjnym 3 (słowie: trzech) płatności Kartą, o której mowa w zdaniu poniżej, o wartości minimum 10,00 zł każda, w danym etapie Promocji, o których mowa w ust. 3 poniżej. Przez płatność Kartą rozumie się dokonanie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej transakcji kupna towaru lub usługi przy użyciu karty Visa wydanej przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000014843, NIP: 526-00-06-841, REGON: 000010205, wysokość kapitału 3 zakładowego i kapitału wpłaconego: 262 470 034 zł, (dalej zwany: „Bank Pekao S.A), która to karta jest przypisana do konta bankowego, którego właścicielem lub współwłaścicielem jest Uczestnik lub do rachunku technicznego obsługiwanego dla Uczestnika (dalej jako: „Karta”). Transakcja Kartą polega na dokonaniu płatności przy użyciu jednego z poniżej opisanych sposobów: 

i. dokonanie zapłaty za towary lub usługi przy użyciu Karty, 

ii. dokonanie zapłaty za towary lub usługi przy użyciu danych Karty bez fizycznego okazania Karty, tj. transakcję dokonaną przez telefon, Internet lub zamówienie pocztowe z wyłączeniem: dokonania przelewu z rachunku Karty, oraz transakcji Quasi cash (transakcje sprzedaży towaru lub usługi, które są bezpośrednio wymienialne na gotówkę, np. gry losowe lub hazardowe); 

iii. użycie płatności mobilnej realizowanej poprzez aplikację bankowości mobilnej Banku Pekao S.A., w której dodano używaną przez Uczestnika kartę Visa: (dalej: „Płatność Kartą Visa”). 

W Promocji nie biorą udziału transakcje money transfer, to jest zasilenia kart Revolut czy konta SkyCash, Płatności Kartą Visa dokonane przez Uczestnika znajdującego się fizycznie poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 

2. Po wysłaniu Zgłoszenia Uczestnik otrzymuje informację o prawidłowej rejestracji w Promocji wyświetloną na Stronie Internetowej, a także informacja o rejestracji w Promocji jest przesyłana w formie wiadomości e-mail na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym. 

3. Promocja dzieli się na następujące 4 etapy: a) I etap: od 9 czerwca do 30 czerwca 2021 r. b) II etap: od 1 lipca do 31 lipca 2021 r. c) III etap: od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2021 r. d) IV etap: od 1 września do 30 września 2021 r. dalej zwane łącznie „Etapami”, a każdy z osobna „Etapem”. 

4. Uczestnik może dokonać Zgłoszenia w każdym Etapie w Okresie Promocyjnym, jednakże Uczestnik bierze udział tylko w tym Etapie w momencie, w którym dokonał Zgłoszenia, oraz w kolejnych dalszych Etapach, następujących po Etapie, w którym dokonano Zgłoszenia. 

5. Po dokonaniu Zgłoszenia na Stronie Internetowej, każda Płatność Kartą naliczana jest automatycznie Uczestnikowi. 4 

6. Każdy Uczestnik może otrzymać maksymalnie 4 nagrody w Promocji, jednakże nie więcej niż jedną nagrodę w danym Etapie Promocji. 

7. Daną kartę Visa wydaną przez Bank Pekao S.A. można zgłosić tylko raz w Promocji. Jeden Uczestnik może zgłosić do promocji tylko jedną kartę Visa wydaną przez Bank Pekao S.A. 

8. Zgłoszenia nieprawidłowe są nieważne i nie uprawniają do otrzymania Nagród opisanych w § 4 ust. 1 poniżej. Za nieprawidłowe uważane są Zgłoszenia, które nie zawierają wszystkich danych, o których mowa w ust. 1 powyżej lub przedmiotowe dane są nieprawdziwe / błędne. 

9. Jeżeli Komisja stwierdzi, że Zgłoszenia dokonywane są przy użyciu oprogramowania, którego celem jest m.in.: automatyczne dokonywanie Zgłoszeń, omijanie zabezpieczeń informatycznych bądź zmienianie danych identyfikacyjnych w celu ominięcia ograniczeń określonych w Regulaminie Promocji, Komisja może je wykluczyć z Promocji. Komisja ma również prawo wykluczyć Uczestnika stosującego ww. metody z Promocji. Komisja zastrzega sobie również prawo do wykluczenia z Promocji tych Uczestników, w stosunku, do których stwierdzi, że naruszyli oni postanowienia Regulaminu Promocji, bądź wpływają na przebieg Promocji w inny niż wyżej określony, nieuprawniony sposób. 

Nagrody i sposób ich wydania 

1. Nagrodami w Promocji są: 

a) e-kod do sklepów sieci Biedronka o wartości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych i 00/100), w ilości 2300 (słownie: dwa tysiące trzysta) sztuk, przyznawane dla pierwszych 2300 (słownie: dwóch tysięcy trzystu) Uczestników, którzy w trakcie I Etapu Promocji dokonali 3 prawidłowych Płatności a zgłosili się w I Etapie Promocji; 

b) karta podarunkowa online do sklepu internetowego www.hebe.pl o wartości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych i 00/100), w ilości 2300 (słownie: dwa tysiące trzysta) sztuk, przyznawane dla pierwszych 2300 (słownie: dwóch tysięcy trzystu) Uczestników, którzy w trakcie II Etapu Promocji dokonali 3 prawidłowych Płatności a zgłosili się w I lub II Etapie Promocji; 

c) ekarta prezentowa do sklepu internetowego www.empik.com o wartości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych i 00/100), w ilości 2300 (słownie: dwa tysiące 5 trzysta) sztuk, przyznawane dla pierwszych 2300 (słownie: dwóch tysięcy trzystu) Uczestników, którzy w trakcie III Etapu Promocji dokonali 3 prawidłowych Płatności a zgłosili się w I, II lub III Etapie Promocji; 

d) e-karta upominkowa do wykorzystania w sklepach stacjonarnych sieci H&M lub sklepie internetowym: www2.hm.com/pl_pl o wartości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych i 00/100), w ilości 2300 (słownie: dwa tysiące trzysta) sztuk, przyznawane dla pierwszych 2300 (słownie: dwóch tysięcy trzystu) Uczestników, którzy w trakcie IV Etapu Promocji dokonali 3 prawidłowych Płatności a zgłosili się w I, II, III lub IV Etapie Promocji. 

2. Liczba nagród dostępna w czasie trwania Promocji jest ograniczona i wynosi łącznie 9200 sztuk dla wszystkich Uczestników Promocji. 

3. Nagrody otrzymane w Promocji nie mogą być wymienione na ekwiwalent pieniężny lub inną nagrodę rzeczową. 

4. Nagrody opisane w ust. 1 powyżej podlegają zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1426 ze zm.). 

5. Termin realizacji nagród, o których mowa w ust. 1 powyżej, zostanie wskazany w wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 7 poniżej. Zasady realizacji: 

a) e-kodów do sklepów sieci Biedronka znajdują się na stronie: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/strona/dlaklienta; 

b) kart podarunkowych online do sklepu internetowego www.hebe.pl znajdują się na stronie: https://www.hebe.pl/regulaminy/01-2021-regulamin-karty-podarunkowej-hebe.html 

c) ekart prezentowych do sklepów sieci Empik znajdują się na stronie: https://www.empik.com/karty-prezentowe 

d) e-kart upominkowych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych sieci H&M lub sklepie internetowym: www2.hm.com/pl_pl znajdują się na stronie: https://www2.hm.com/pl_pl/customer-service/gift-card/terms---conditions.html 

6. Nagrody opisane w ust. 1 powyżej wydawane są w ten sposób, że Organizator prześle Uczestnikowi Nagrodę w wiadomości e-mail, na adres podany przez Uczestnika w Zgłoszeniu, w terminie 60 dni liczonych od ostatniego dnia Etapu, którego dotyczy wydawana Nagroda. 

Dane osobowe 

1. Dane osobowe Uczestników Promocji są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”. 

2. Administratorem danych osobowych jest: 

a) Administratorem danych osobowych Uczestników jest Visa Europe Limited spółka założona w Wielkiej Brytanii (numer rejestracji 05139966) z siedzibą pod adresem: 1 Sheldon Square, London W2 6TT, dalej „Visa”. Dane osobowe przetwarzane są przez Visa w celu zapewnienia możliwości rejestracji w Promocji za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, poinformowania Uczestnika o prawidłowej rejestracji w Promocji oraz udostępnienia danych osobowych Uczestników Organizatorowi w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji na podstawie Regulaminu. Podstawą prawną przetwarzania, w tym udostępnienia Organizatorowi, danych osobowych jest w tym wypadku niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Visa oraz Organizatora (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

b) W odniesieniu do danych osobowych Uczestników przetwarzanych na potrzeby postępowania reklamacyjnego i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami Uczestników –Organizator (Unique One Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa, e-mail: [email protected]). Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. c RODO)., tj. realizacji reklamacji zgłoszonych przez Uczestnika, obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń; 

c) W celu przeprowadzenia Promocji, w tym weryfikacji i wyłonienia Laureatów i Zwycięzców Promocji, zapewnienia kontaktu z Uczestnikiem, poinformowania o przyznaniu Nagrody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest w tym wypadku niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO), jakim jest wykonanie swoich zobowiązań wynikających z organizacji Promocji.. Organizator otrzyma dane osobowe Uczestników od Visa. 

d) W odniesieniu do danych osobowych Uczestników, który uzyskali prawo do nagrody, przetwarzanych w celu przyznania i wydania nagrody (w tym udokumentowania tego faktu na potrzeby podatkowe i wynikające z przepisów o rachunkowości –Organizator (Unique One Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa, e-mail: [email protected]). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest w tym wypadku niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. c RODO), jakim jest wykonanie swoich zobowiązań wynikających z organizacji Promocji. 

3. Wszelkie żądania, pytania i wnioski dotyczące danych osobowych Uczestników przetwarzanych przez Visa lub związanych z nimi praw, należy kierować pisemnie na adres: Visa Europe Management Services Limited (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, lub mailem na adres: [email protected] 

4. W zakresie danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora (Unique One Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa), można się kontaktować z Organizatorem za pomocą następujących danych kontaktowych: adres e-mail: [email protected] lub listem na adres: Unique One Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa. 

5. Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania z przyczyn związanych z szczególną sytuacją Uczestnika wobec przetwarzania niezbędnego do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

6. Dane osobowe mogą zostać przekazane do firm hostingowych i innych zajmujących się obsługą stron internetowej. Dane osobowe Uczestników mogą być również przekazywane bądź mogą uzyskać do nich dostęp podmioty, którym odpowiedni Administrator danych jest zobowiązany podać te dane, w szczególności organy administracji publicznej lub organy powołane do kontroli przestrzegania i egzekwowania prawa. 

7. Podanie danych osobowych przez Uczestników jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Promocji oraz (w odniesieniu do Uczestników, którzy uzyskali prawo do nagrody i Uczestników, którym wydana została nagroda) do otrzymania nagrody lub (w przypadku Uczestników składających reklamację) rozpatrzenia 8 reklamacji. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w Promocji oraz (w przypadku Uczestników, którzy uzyskali prawo do nagrody i Uczestników, którym wydana została nagroda) brakiem możliwości otrzymania nagrody lub (w przypadku Uczestników składających reklamację) rozpatrzenia reklamacji. 

8. Dane osobowe będą przekazywane do państw trzecich. W takim przypadku, przekazywanie danych osobowych będzie odbywało się z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych wymaganego przepisami prawa. 

9. Dane osobowe Uczestników Promocji przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji Promocji. Po zakończeniu Promocji dane osobowe Uczestników, w tym Uczestników, którym wydana została nagroda, będą w niezbędnym zakresie przechowywane przez odpowiedniego Administratora do czasu przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych związanych z Promocją i do czasu przedawnienia zobowiązań / należności podatkowych związanych z nagrodą uzyskaną w Promocji. W przypadkach, w których przetwarzane są w celach związanych z wypełnieniem prawnych obowiązków ciążących na administratorze danych, dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa. 

Procedura postępowania reklamacyjnego

1. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane do 6 grudnia 2021 r., przy czym decyduje data wpływu do Organizatora. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje tylko Uczestnikom. 

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dostarczone wiadomością e-mail, wysłaną na adres [email protected] w tytule wiadomości e-mail należy wpisać „Reklamacja –Visa z Pekao” i powinno zawierać: imię i nazwisko oraz adres e-mail uczestnika jeżeli odpowiedź na reklamację ma być wysłana na adres e-mail inny niż ten z którego nadano wiadomość z reklamacją, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie oraz treść żądania. 

3. Reklamacje są rozpatrywane przez Komisję utworzoną przez Organizatora. 

4. Uczestnik wnoszący reklamację jest powiadamiany o rozstrzygnięciu Komisji za pomocą wiadomości e-mail, wysłanej najpóźniej w terminie 14 dni od daty 9 otrzymania reklamacji przez Organizatora. 

5. Osoba zgłaszająca reklamację może dochodzić swoich roszczeń przed sądem powszechnym. 

Postanowienia końcowe 

1. Regulamin, w jego pełnym brzmieniu jest dostępny dla Uczestników Promocji na stronie internetowej pod adresem www.visa.pl/pekao 

2. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa. 

3. Organizator kontaktuje się z Uczestnikiem tylko i wyłącznie na potrzeby Promocji.