Dzięki Visa Checkout marka Twojego banku staje się bardziej widoczna w świecie internetowych zakupów i towarzyszy Twoim klientom podczas dokonywania płatności online.

Visa Checkout pozwala płacić za zakupy w prosty, szybki i wygodny sposób, co skłania Twoich klientów do większych wydatków online.

Co to jest Visa Checkout?

Dzięki Visa Checkout płatności online są łatwiejsze i wygodniejsze.

  • Szybsze płatności – wystarczy nazwa użytkownika i hasło.
  • Po to, by zapłacić, wystarczy tylko kilka kliknięć.
  • Prosta i bezpieczna rejestracja.
  • Działa na smartfonach, tabletach, laptopach, komputerach stacjonarnych.
  • Dostępna dla kart debetowych, kredytowych oraz prepaid.

Dlaczego warto?

Visa Checkout pomaga zwiększyć liczbę transakcji

Dzięki Visa Checkout Twoi klienci mogą płacić łatwo, szybko i bezpiecznie - co przekłada się na większe wydatki online.

Klienci zarejestrowani sfinalizowali 86% transakcji w koszyku*.

Współczynnik konwersji u użytkowników Visa Checkout jest o 51% wyższy niż u konsumentów korzystających z tradycyjnych metod płatności*.

Użytkownicy Visa Checkout realizują o 30% więcej transakcji (na osobę) niż pozostali klienci.

*wyniki badania comScore 2015 Visa Checkout Study na zlecenie Visa. Na podstawie danych z panelu badawczego comScore przeprowadzonego na próbie 1 mln użytkowników komputerów PC/laptopów w USA. Badano zakupy dokonane we wszystkich domenach e-commerce w okresie kwiecień-październik 2015 r.

**W oparciu o dane Visa dotyczące zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r. do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.

Amerykański bank BB&T docenił efektywność Visa Checkout jako rozwiązania, które odpowiada coraz powszechniejszemu trendowi kupowania online. Zobacz case study i dowiedz się, w jaki sposób po wdrożeniu Visa Checkout BB&T osiągnął roczny przyrost sprzedaży w wysokości 117% wśród użytkowników tej usługi.

Zobacz case study

Promuj swój bank z Visa Checkout

Grafika karty wydawcy umieszczona na przycisku zwiększa zaufanie użytkownika i zachęca do ponownego użycia Visa Checkout.

Wizerunek karty (z logo banku) umieszczony na przycisku płatności zwiększa zaufanie użytkownika i współczynnik konwersji, łącząc się z pozytywnym doświadczeniem płatniczym.

Zapewnia ochronę użytkowników kart

W ramach Visa Checkout na bieżąco monitorujemy poziom ryzyka tak, by transakcje były dokonywane bezpiecznie i bezproblemowo.

W przypadku płatności dokonywanych za pomocą Visa Checkout stosujemy kilka poziomów zabezpieczeń i systemy monitorowania fałszerstw tak, by za każdym razem zapewnić bezpieczeństwo danych płatniczych.


Większa satysfakcja klientów

Zgodnie z przeprowadzoną ankietą użytkownicy kojarzą usługę Visa Checkout z bezpieczeństwem i wygodą.

95% klientów uważa, że rejestracja jest łatwa.

96% klientów ma poczucie bezpieczeństwa.

9 na 10 klientów planuje nadal korzystać z Visa Checkout.

Źródło: Millward Brown Visa Checkout Customer Experience, marzec 2015 r., na zlecenie Visa.

Na podstawie danych z ankiety online przeprowadzonej wśród 1241 klientów z USA.