Do 30%
więcej transakcji
realizowanych przez klienta.

Mała zmiana.
Wielki efekt.

Co to jest Visa Checkout?

Dzięki Visa Checkout płatności online są łatwiejsze i wygodniejsze dla Twoich klientów.

  • Mniej formalności - klient rejestruje kartę tylko raz i może korzystać z niej przy każdych kolejnych zakupach za pomocą Visa Checkout.
  • Po to, by zapłacić, wystarczy tylko kilka kliknięć.
  • Prosta i bezpieczna rejestracja.
  • Działa na smartfonach, tabletach, laptopach i komputerach stacjonarnych.
  • Dostępna dla kart debetowych, kredytowych oraz prepaid.
  • Przetwarzanie i obsługa transakcji pozostają bez zmian.

Dlaczego warto?

Zwiększaj konwersję

Dzięki Visa Checkout Twoi klienci mogą płacić łatwo, szybko i bezpiecznie - co przekłada się na większe wydatki online.

Klienci zarejestrowani ukończyli 86% transakcji w koszyku*.

Współczynnik konwersji u klientów zarejestrowanych jest o 51% wyższy niż u klientów korzystających z tradycyjnych metod płatności*.

*wyniki badania comScore 2015 Visa Checkout Study na zlecenie Visa. Na podstawie danych z panelu badawczego comScore przeprowadzonego na próbie 1 mln użytkowników komputerów PC/laptopów w USA. Badano zakupy dokonane we wszystkich domenach e-commerce w okresie kwiecień-październik 2015 r.

**W oparciu o dane Visa dotyczące zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r. do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.


Wzrost sprzedaży i liczby klientów

Liczba naszych użytkowników stale rośnie – coraz więcej detalistów i banków oferuje Visa Checkout jako podstawowy sposób płatności.

Użytkownicy Visa Checkout realizują o 30% więcej transakcji (na osobę) niż pozostali klienci.

Użytkownicy Visa Checkout odwiedzają o 22% więcej stron o tematyce zakupowej niż pozostali klienci.

Detaliści oferujący promocje Visa Checkout odnotowali 46-procentowy wzrost liczby nowych klientów.

Zaawansowane technologie, w tym czytniki linii papilarnych i dwustopniowa weryfikacja, zmniejszają ryzyko transakcji oszukańczych.


Większa satysfakcja klientów

Zgodnie z przeprowadzoną ankietą użytkownicy kojarzą usługę Visa Checkout z bezpieczeństwem i wygodą:

95% klientów uważa, że rejestracja jest łatwa.

96% klientów ma poczucie bezpieczeństwa.

9 na 10 klientów planuje nadal korzystać z Visa Checkout.

Źródło: Millward Brown Visa Checkout Customer Experience, marzec 2015 r., na zlecenie Visa.

Na podstawie danych z ankiety online przeprowadzonej wśród 1241 klientów z USA.


Łatwa integracja

Wdrożenie usługi wymaga jedynie kilku tagów HTML/javascript oraz minimalnych zmian na poziomie systemu.

„Integracja z Visa Checkout przebiegła szybko i bezproblemowo” – EVP of Corporate Development, JustFab

Pobierz PDF Just Fab