Do 30%
więcej transakcji
realizowanych przez klienta.

Mała zmiana.
Wielki efekt.

Co to jest Visa Checkout?

Dzięki Visa Checkout zakupy online są łatwiejsze i wygodniejsze dla Twoich klientów.

  • Mniej formalności - klient rejestruje kartę tylko raz i może korzystać z niej przy każdych kolejnych zakupach za pomocą Visa Checkout.
  • Aby zrealizować płatność, wystarczy tylko kilka kliknięć.
  • Prosta i bezpieczna rejestracja.
  • Działa na smartfonach, tabletach, laptopach i komputerach stacjonarnych.
  • Dostępna dla kart debetowych i kredytowych.
  • Przetwarzanie i obsługa transakcji pozostaje bez zmian.

Dlaczego warto?

Zwiększaj konwersję

Z Visa Checkout dokonywanie płatności jest znacznie łatwiejsze, co zachęca klientów do zakupów.

Klienci zarejestrowani ukończyli 86% transakcji w koszyku*.

Współczynnik konwersji u klientów zarejestrowanych jest o 51% wyższy niż u klientów korzystających z tradycyjnych metod płatności*.

*comScore 2015 Visa Checkout Study na zlecenie Visa. Na podstawie danych z panelu badawczego comScore na próbie 1 mln użytkowników komputerów PC/laptopów w USA. Badano zakupy dokonane we wszystkich domenach e-commerce w okresie kwiecień-październik 2015 r.

Pobierz infografikę

Wzrost sprzedaży i liczby klientów

Liczba naszych użytkowników stale się zwiększa – coraz więcej detalistów i banków oferuje Visa Checkout jako podstawowy sposób płatności.

Klienci korzystający z Visa Checkout realizują o 30% więcej transakcji (na osobę) niż pozostali klienci.

Klienci korzystający z Visa Checkout odwiedzają o 22% więcej stron o tematyce zakupowej niż pozostali klienci.

Detaliści oferujący promocje Visa Checkout odnotowali 46-procentowy wzrost liczby nowych klientów.

Zaawansowane technologie, w tym czytniki linii papilarnych i dwustopniowa weryfikacja wpływają na zmniejszenie ryzyka fałszywych transakcji.


Większa satysfakcja klientów

Zgodnie z przeprowadzoną ankietą Visa Checkout kojarzy się z bezpieczeństwem i wygodą:

95% klientów uważa, że rejestracja jest łatwa.

96% klientów ma poczucie bezpieczeństwa.

9 na 10 klientów planuje nadal korzystać z Visa Checkout.

Źródło: Millward Brown Visa Checkout Customer Experience, marzec 2015 r., na zlecenie Visa.

Na podstawie danych z ankiety online przeprowadzonej wśród 1241 klientów z USA.


Łatwa integracja

Wdrożenie usługi wymaga jedynie kilku tagów HTML/javascript oraz minimalnych zmian na poziomie systemu.

„Integracja z Visa Checkout przebiegła szybko i bezproblemowo” – EVP of Corporate Development, JustFab

Pobierz PDF Just Fab


Oni już oferują Visa Checkout

Detaliści, którzy umożliwiają korzystanie z Visa Checkout

Dowiedz się więcej o Visa Checkout

Zarejestruj się, aby otrzymywać newsletter z najnowszymi informacjami na temat Visa Checkout.
Dowiedz się, jakie możliwości stwarza dla Twojego biznesu.

Zapisy do newslettera dostępne wkrótce.